21 kép, ami bizonyítja, hogy a mai világban senkiben sem lehet megbízni
2019. január 13. írta: captain schuro

21 kép, ami bizonyítja, hogy a mai világban senkiben sem lehet megbízni

1. A megrendelt és a kézhez kapott torta.

2. 30% árengedménnyel reklámozta a gyártó, arról azonban elfelejtettek szólni, hogy ez ‘bizonyos’ áldozatokkal járt.

3. “A lányomnak vettem, azt hittem, tele van.”

4. A legfontosabb dolog, hogy legalább elhitessék a vevővel…

5. Hatalmas-, csodálatos kilátást sejtető ablak egy szállodai szobában. Közben meg…

6. Oda a mosoly.

7. Szépség és a szörnyeteg témájú születésnapi torta, vagy legalábbis hasonló.

8. Vízben megnövő Pókember.

9. Így néz ki egy teljes pohárnyi milk-shake egy elviteles pohárban.

10. ,,Úgy döntöttem, hogy egy romantikus ajándékkal lepem meg a kedvesem, de a lufiknak más terveik voltak…”

11. Minyonos születésnapi torta – Elképzelés és a valóság.

12. Gyapjú róka a csomagoláson és a valóságban.

13. ,,Egy kicsit túlbecsültem a képességeimet…”

14. Ha nem veszik meg, mint télanyó, még mindig lehet belőle húsvéti nyúl, Valentin-napi meglepetés vagy bármi hasonló, csak újra kell csomagolni…

15. Zöldség-mix, brokkolival. És ha jobban megnézed, tulajdonképpen nem is hazudtak.

16. ,,Nem tudom mit vártam, de nem ezt, az egészen biztos.”

17. Egy “egészséges” szendvics, ami szinte már bűncselekmény.

18. ,,Nem egészen így képzeltem el a kishableányos takarót…”

19. ,,A 7 éves lányom születésnapjára rendelt Hófehérke torta.”

20. Amikor gyanúsan olcsó holmikat rendelsz a Távol-Keletről, sosem tudhatod, hogy mit is kapsz majd végül készhez…

21. “Megkértem a kutyakozmetikust, hogy nyírjon egy szívformát a kutyám bundájába. Amit szerettem volna, és amit kaptam”

Bónusz: Ha az elvárásaid teljesülnek.
“Ezt a jégkrémet Tokióban vettem, és pont olyan, mint a képen!”

A bejegyzés trackback címe:

https://4444k.blog.hu/api/trackback/id/tr5314560472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása