13. A kettes szám arra utal, hogy kétszer nagyobb, mint a szokásos, de ez nem igaz.
12. Nagy felirat: „100%-ban biológiai úton lebontható”. Apró betű: “a csomagolás nem újrahasznosítható, nem bomlik le”.
11. „100% -os gyümölcslé” miután elolvassuk nem figyelünk az alatta lévő “és egyéb összetevők” feliratra ami felettébb baljóslatúnak tűnik.
10. Egy ügyes trükkel manapság már a bőséges tartalom illúziója is könnyedén elérhető.
9. Azt mondják, hogy a termék mérete nagyobb lett, miközben semmit sem változott.
8. A címkéket a termék tetejére helyezik, így nem tudjuk érzékelni, hogy az adott termék csaknem félig üres.
7. A doboz mérete ugyan hívogató, de az már kevésbé, hogy a fele tulajdonképpen csak levegő. Így szó szerint fizetünk a levegőért.
6. És itt van néhány módja annak, hogy vonzza a vásárlót egy termék szép és ízletes megjelenésével. Csak miután megvásároltuk ezt a terméket, jövünk rá, hogy becsaptak.
5. A nagy csomagolás grammra pontosan ugyanannyi chipset tartalmaz, mint a kicsi, csak jobban fel van fújva.
4. Parkolóbírságnak álcázott szórólap.
3. A ,,letöltés” feliratú hirdetések garantálják, hogy legalább tízszer hirdetésre kattintasz, mire végre le tudod tölteni a kívánt fájlt.
2. Igazából az már jogi kérdés, hogy a 0% vajon tényleg “gazdagnak” minősül-e.