30 rendkívül furcsa dolog, amire teljesen véletlenül bukkantak rá az emberek
2019. február 15. írta: captain schuro

30 rendkívül furcsa dolog, amire teljesen véletlenül bukkantak rá az emberek

1. Ennek a fának a gyökerei felfelé kezdtek növekedni.

 

2. Fogadok, hogy még mindig működik.

 

3. Nem mindennapi fatörzs

 

4. Egy paradicsom, amiből több paradicsom is nőni kezdett.

 

5. ,,Spanyolországban találtam egy gabonapehely-bárt, ahol semmi más nem volt, csak különböző féle-fajta gabonapelyhek sokasága."

 

6. Ennek az uborkának a belseje épp úgy néz ki, mint a hangrezgéses kísérlet alá vetett folyadékok.

 

7. ,,Egy Houston melletti parkban találtam ezt a Super Mario-érmét."

 

8. Óriás csocsóasztal.

 

9. ,,Nagyapám házában vettem észre, hogy a falon lévő szarvasagancs, szarvas-formájú."

 

10. ,,Tölcséres jégkrém, amihez nem adtak tölcsért."

 Ha valamit váratlannak talál

11. ,,A házam közelében találtam ezt az óriási bogarat. Összehasonlításképpen a kép bal felső sarkában van egy átlagos méretű bogár..."

 

12. Néhány rovar úgy rágta meg ezt a levelet, hogy teljesen szimmetrikus mintát hagytak maguk után.

 

13. ,,Szokatlan sziklára bukkantam, amit valaki VHS-kazetta mintájúra festett."

 

14. Művészet egy frissen vágott görögdinnye belsejében.

 

15. Elhagyott raktár, ami előtt mini-mocsár képződött.

 

16. ,,Találtam egy bokrot, amit autó formára nyírtak."

 

17. ,,Rómában találtam egy fatönköt, amelyre arcot faragtak..."

 

18. ,,A kerítésen találtam egy növényt, ami átnőtte magát a téglák közti repedéseken."

 

19. ,,A szüleim valami egészen ijesztőre bukkantak túrázás során..."

 

20. Amikor a közútkezelők amőbáznak.

 

21. Tegnap a helyi piacon találtam ezt a furcsa üzenetet egy banánon.

 

22. ,,A városunkban véletlenszerűen szétszórva hevernek ilyen beton cipők és senki sem tudja, hogy ki és miért helyezi el őket..."

 

23. A San Francisco-i Buena Vista parkban a vízelvezető csatornák 1800-as évekbeli sírkövekből vannak kirakva.

 

24. Egy mexikói ajándékboltban találtam ezt a "pókbékát".

 

25. ,,Találtam egy magnélküli uborkát."

 

26. ,,Vettem egy jégkrémet, amiben 5 pálcika volt..."

 

27. ,,Ez a paradicsom épp úgy néz ki, mintha előbb három részre vágták volna, majd pedig gondosan összevarrták volna."

 

28. ,,Találtam egy penészes sajtot, ami úgy néz ki, mint egy márványdarab."

 

29. ,,Ez a barátom régi autója, ami immáron 10 éve áll mozdulatlanul. Ez idő alatt egy fa nőtte át a lökhárítóját..."

 Ha valamit váratlannak talál

30. Tetőcserép a 2. századból. A macskák már akkor is szerettek alkotni.

 

forrás: https://izismile.com/2019/02/15/when_you_find_something_unexpected_29_pics.html

A bejegyzés trackback címe:

https://4444k.blog.hu/api/trackback/id/tr3114629546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása