18 fotó ami bebizonyítja, hogy van ami sosem változik
2019. szeptember 22. írta: captain schuro

18 fotó ami bebizonyítja, hogy van ami sosem változik

Mindannyian éreztük már a bőrünkön, hogy milyen piszkosul gyorsan repül az idő, és hogy mennyire nehéz lépést tartani vele. De vannak olyan dolgok, amelyek soha nem változnak: a házastársak szoros kapcsolata, a gyermekek álmai és a kiskedvencek szeretete. És észre vesszük, hogy mennyire hasonlítunk szüleinkre, nagyszüleinkre, sőt még magunkra is, mint gyermekek, miután összehasonlítottuk a családi album fényképeivel.

1. A szüleim ma ünnepelték a 37. házassági évfordulójukat.

 

2. Peter Jackson és Orlando Bloom a Gyűrűk Ura, majd 10 évvel később a Hobbit forgatásán.

 

3. A testvéreimmel újrakészítettük a 15 évvel ezelőtti fotónkat Pompeiben.

 

4. Amikor a gyerekkori álom valóra válik.

 

5. Mintha a Trónok harca nem is ért volna véget.

 

6. Édesanyám és én, 1992-ben. Alatta pedig én és a lányom, 2016-ban.

 

7. Neo és Trinity közel 20 éve nem változtak.

 

8. A lányom 1998-ban, amikor 2 éves volt (balra), és a két éves unokám 2019-ben.

 

9. Olyan gyorsan nőnek.

 

10. Apa és lánya, 8 év különbséggel.

 

11. Újrakészítettem a gyerekkori fotómat és titokban kiakasztottam a falra a régi helyére. Kíváncsi vagyok, hogy mikor veszi észre a családom.

 

12. 21 évvel később.

 

13. Apám 1925-ben és 2015-ben. 90 év telt el, de ő nem változott sokat.

 

14. Találtam egy gyerekkori fotót, amin számítógépes játékkal játszok. Nem sok minden változott azóta.

 

15. 1996-ban anyám elhozott Disneylandbe, amikor 15 éves voltam. Most, 38 éves koromban visszatértem a gyermekeimmel.

 

16. Édesapám és én még 27 év múltán is szeretünk együtt horgászni.

 

17. Kitalálod, hogy melyik fotó készült 20 évvel ezelőtt?

 

18. Anyám fiatalkorában, és én, most.

 

forrás: https://bugaga.ru/jokes/1146772839-vremena-menjajutsja-no-chto-to-ostaetsja-neizmennym.html

A bejegyzés trackback címe:

https://4444k.blog.hu/api/trackback/id/tr4615159016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása