46 váratlan felfedezés, ami mindenkit lenyűgözött
2018. október 13. írta: captain schuro

46 váratlan felfedezés, ami mindenkit lenyűgözött

Az internetnek és a különböző közösségi oldalaknak köszönhetően egy kicsit mi is átélhetjük annak az embernek az érzését, aki váratlanul valamilyen különleges dologra lelt és megosztotta velünk.

A barátom halászat közben kifogott egy palackpostát
1felfedezes1.jpg

1felfedezes2.jpg

1felfedezes3.jpg

1felfedezes4.jpg


A vízparton találtam ezt a hatalmas üveggolyót, amin mára komplett vízi ökoszisztéma fejlődött.
1felfedezes5.jpg
A lovagló ösvény mellett találtam az erdőben
1felfedezes6.jpg
Szerencsére az apám rájuk talált, mielőtt kaszálni kezdett volna.
1felfedezes7.jpg
Az újrafeldolgozásban dolgozó barátom találta ezt a naplót 1941-ből.

1felfedezes8.jpg

1felfedezes9.jpg

1felfedezes10.jpg

1felfedezes11.jpg

1felfedezes12.jpg
'Lóhereültetvény' egy eldobott üvegpalack belsejében.
1felfedezes13.jpg
Ez a 8 éves Svéd kislány egy 1500 éveskardot talált a Vidósten-tóban.
1felfedezes14.jpg
Ezt a kék rákot a nyugat-virginiai hegyekben találtam.
1felfedezes15.jpg
Az unokaöcsém Polip-tojásokat talált a tengerben.
1felfedezes16.jpg
Találtam egy kővel borított követ a tengerparti sétányon.


1felfedezes17.jpg
Találtam egy tengerimalacot, amelyet az erdőben hagytak el. Most új otthona van.


1felfedezes18.jpg
Nagymamámék padlásán találtam ezt az ősrégi számológépet.

1felfedezes19.jpg
Mikor tavasszal elővettem a grillsütőt egy fészeknyi éhes szájat találtam benne.

1felfedezes20.jpg
Egy mobil az aszfaltban.


1felfedezes21.jpg
Apám és barátja megtalálta azt a bakancsot, amely Reese Witherspoon dobott ki a Vadon című film forgatásán.


1felfedezes22.jpg
Egy kislány találta ezt az érdekes ágat, és a varázspálcának használja.


1felfedezes23.jpg
Találtam egy átlátszó falevelet.


1felfedezes24.jpg
Kertészkedés közben találtam.


1felfedezes25.jpg
Ez a fickó egy 4 millió dollár értékű kvarcot talált a kertjében.


1felfedezes26.jpg
A világ legnagyobb, 34 kilogrammos igazgyöngye. A 100 millió dollár (27,4 milliárd forint) értékűre becsült gyöngyöt egy Palawan szigeti halász találta még 2006-ban, de egészen eddig az ágya alatt rejtegette mint szerencsehozó talizmánt.


1felfedezes27.jpg
Találtam egy gyöngyöt a halpiacon vett kagylóban.


1felfedezes28.jpg
Egy szabályos kör alakú kavics, amit a strandon találtam.


1felfedezes29.jpg
Találtam egy 7 levelű lóherét!


1felfedezes30.jpg
Egy vadászat közben talált 1100 éves Viking kard. Egy több mint 1000 éves, remek állapotban megmaradt viking kardra bukkant egy vadász Norvégiában. Einar Ambakk akkor találta meg a kőhalomból kiálló barna tárgyra, amikor társaival rénszarvasok nyomát követték Reinheimenben, Norvégia középső részén. A kardot 1640 méteres tengerszint feletti magasságon találták, és több mint ezer éven át félig kiállt a földből.


1felfedezes31.jpg
Találtam egy 94 éves 1 dollárost a földön.


1felfedezes32.jpg
Gyík tojásokat találtam a falban.


1felfedezes33.jpg
Egy réges-rég elindított palackposta került egy kanadai fiatal birtokába. Egy múlt századi izgalmas életút kalandjai bontakoztak ki egy nemrégiben napvilágra kerülő palackposta üzenetéből, amelyet a 26 éves Grant Peters torontói diák talált meg homok alá temetve a Galápagos-szigetek egyik szigetén, furcsa egybeesés okán a Posta-öbölben. A levél feladója, a 87 évesen elhunyt Hugh Craggs kalandvágyó fiatalember volt, aki 20 évesen, 1924. augusztus 1-jén bocsátotta sorsára üzenetét, hogy tudassa a családjával, jól van, és csapatával folytatják két éve megkezdett expediciójukat.


1felfedezes34.jpg
Ezt a gömbölyű követ a tengerparton találtuk.


1felfedezes35.jpg
Ez a tengerparton talált kavics úgy néz ki, mint egy cápa.


1felfedezes36.jpg
Találtak egy 25 centes érmét, amin valaki kifaragta George Washington fejét.


1felfedezes37.jpg
Két bostoni srác gondolt egyet, és elmentek Bolíviába megkeresni egy 31 éve, rejtélyes körülmények közt lezuhant repülő feketedobozát. És megtalálták. 1985. január 1-jén az Eastern Airlines Asunción és Miami között közlekedő járata lezuhant valahol a bolíviai hegyekben. Azóta is ez a történelem egyik legtitokzatosabb repülőgép-szerencsétlensége, ugyanis nem tudni biztosan, mi okozta a 19 utas és a 10 fős személyzet halálát hozó balesetet. A repülőgép roncsai nagyon nagy területen szóródtak szét, nagyon magasan a hegyekben, és több, a feketedobozok megtalálását célzó expedíció is eredménytelen maradt.


1felfedezes38.jpg
Egy fenyőgyantadarab, amelyet egy raklapon találtam a munkahelyen.


1felfedezes39.jpg
Anyám megtalálta a jegyet az első Beatles koncertjéről, 1964-ből.


1felfedezes40.jpg
A barátom talált egy golyót a kukoricájában.


1felfedezes41.jpg
Ezek a pincében talált óvszerek körülbelül 60 évesek.

1felfedezes42.jpg

1felfedezes43.jpg

1felfedezes44.jpg


Találtam valamit.

1felfedezes45.jpg

1felfedezes46.jpg


Találtam egy szív alakú követ.

1felfedezes47.jpg
Találtam egy pisztolyt eltemetve a barátom háza alatt Németországban.


1felfedezes48.jpg
Ez a kavics, amit a tengerparton találtam, egy szellemnek tűnik.


1felfedezes49.jpg
A testvérem talált egy dinoszauruszt miközben felásta a kertjét.

1felfedezes50.jpg
Takarítás közben megtaláltam a világkereskedelmi központ útikalauzát.

1felfedezes51.jpg
Kert rendezés közben megtaláltam egy gyerek idő kapszuláját.

1felfedezes52.jpg
Egy kék ásványkő, amit az erdőben találtam.

1felfedezes53.jpg
A járdán találtam.

1felfedezes54.jpg
Ezt a követ hatszögletű kristályokkal a Michigan-tó partján találtam.

1felfedezes55.jpg
Egy barátom munka közben talált egy rózsaszín szöcskét.

1felfedezes56.jpg 

Forrás: https://www.boredpanda.com/

A bejegyzés trackback címe:

https://4444k.blog.hu/api/trackback/id/tr9814299831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása