1.
Egyelőre csak egyedi példány az akkumulátoros-elektromos Ural oldalkocsis motorkerékpár, amelyet az észak-amerikai forgalmazó készített egy benzinmotoros példányból. Az átépítést az ICG nevű műhely végezte, de az átalakításhoz szükséges részegységeket szállító Zero Motorcycles is segített a munkában, leginkább mérnöki oldalról.
2.
A boxermotor helyére 61 LE teljesítményű, 110 Nm nyomatékű villanymotor került, ami 140 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé, a hatótávolság egy feltöltéssel 165 km.
3.
A Zero Motorcycles ZF13.0 akkumulátora kerül az egyedi alumínium keretbe, ezenkívül az oldalkocsi ülése alá a ZF6.5 akkumulátor kerül, ami összesen 19,5 kWh kapacitást eredményez.
4.
A prototípust arra használja majd az Ural motorkerékpárok észak-amerikai forgalmazója, hogy azzal rendezvényeken és kiállításokon vizsgálja a közönség fogadtatását. Ha a következő 24 hónap során elég érdeklődőt sikerül gyűjteni, akkor pedig megvalósítják a sorozatgyártású változatot.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
forrás: https://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/23877-prototype-ural-elektrisch-zijspan