18 dolog, amit az emberek véletlenül találtak a legváratlanabb helyeken.
2019. január 31. írta: captain schuro

18 dolog, amit az emberek véletlenül találtak a legváratlanabb helyeken.

1. „Találtam egy aprócska növényt egy régi lakat kulcslyukában.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

2. „Találtam egy fémhulladékokból összetákolt Wall-E robotot a helyi autószerelő-műhely közelében.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

3. „A svédországi Malmö-ben sétálva az egyik fodrászat oldalában találtam egy miniatűr fodrászatot, egereknek.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

4. „A konyha felújítása közben megtaláltam azt a Mekis poharat, amit 30 évvel ezelőtt a házfelújítás közben felejtettek a falban.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

5. „Minden nap rendelünk ebédet a munkahelyemre, ma pedig kulcsokat találtam a marhapörköltemben.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

6. „Rozsda formálta világtérkép.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

7. „A Pringles chipsben találtam ezt a szabálytalan chipset.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

8. „Egy osztrák temetőben találtam ezt a posztert, amin a 'Gary, gyere haza' szöveg és egy csigáról készült rajz látható.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

9. „Találtam egy kiskutyát a pólóm belsejében.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

10. „Semmi különös, csak két róka a háztetőn.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

11. „Denver utcáin sétálva, az egyik sikátorban találkoztam ezzel a házak közé ragadt szmájlival.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

12. „Ma találtam egy üzenetet a farmerem sliccéhez varrva.” (te kis szerencsés)

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

13. „Párizsban, egy orvosi rendelő közelében találtam ezt a graffitit.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

14. „Találtam egy szmájlit a Fantás üveg címkéjének perforálásánál.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

15. „Charlestonban az egyik ház falán valaki egy apró embert rejtett el vakolás közben.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

16. „A spanyolországi Málagában járva láttam ezt a narancsot, aminek matrica szemei voltak.”

A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

17. „Egy gyík tojásokat rakott a hálózati csatlakozóm mellé a falba.”

 A váratlan helyeken véletlenül felfedezett dolgok.

forrás: http://zefirka.net/2019/01/31/veshhi-kotorye-lyudi-sluchajno-obnaruzhili-v-neozhidannyx-mestax/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://4444k.blog.hu/api/trackback/id/tr3014600858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása