Freddie Mercury Mary Austinnal, akit élete szerelmének nevezett.
2019. február 26. írta: captain schuro

Freddie Mercury Mary Austinnal, akit élete szerelmének nevezett.

Freddie Mercury (1946. szeptember 5. – 1991. november 24.), a Queen együttes világhírű énekese 1969-ben, 1 évvel azelőtt ismerkedett meg és szeretett bele Mary Austinba, mielőtt megalakult volna a banda. Mary akkor 19 éves volt, Freddie pedig 24. A kapcsolatuk eleinte tökéletesen indult, nem csak szerelmesek voltak egymásba, de legjobb barátok is lettek. Egyszerűen elválaszthatatlanok voltak, és miután Freddie lediplomázott, össze is költöztek.

1Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

Olyannyira biztosak voltak az egymás iránt érzett szerelemben, hogy 1973-ban Freddie a hatalmas sikert arató debütáló album után meg is kérte Mary kezét. Freddie még egy dalt is írt Marynek, melynek a címe Love of My Life lett. Mary 6 évvel a házasságkötés után érezte, hogy baj van. Ekkor kérdezett rá Freddie-nél, és vallotta be neki az énekes, hogy biszexuális. A házaspár 1976-ban szakított egymással, ám soha nem szakadtak el végleg egymástól, Mary pedig a haláláig a sztár mellett állt.

2Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

3Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

4Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

5Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

6Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

7Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

8Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

9Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

10Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

11Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

12Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

13Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

14Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

15Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

16Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

17Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

18Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

19Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

20Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

21Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

22Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

23Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

24Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

 

25Freddie Mercury Mary Austinnal, az asszonnyal, akit „Az életem szeretetének” nevezett (25 kép)

A bejegyzés trackback címe:

https://4444k.blog.hu/api/trackback/id/tr4114656041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása