A D modellek nagyon egyszerű szerkezetűek voltak.. Az alváz közepére rögzített 84V-os egyenáramú villanymotor hajtotta bennük a hátsó kerekeket, kardánon és a differenciálművön át. Az áramot 14 darab 6V-os ólomakku szolgáltatta, plusz volt még egy szintén 6V-os telep a kocsi elektromos rendszerének táplálására. Az ötfokozatú ,,sebességváltó" valójában a 14 akksit kapcsolgatta össze vagy szét, hol sorosan, hol párhuzamosan, így állt elő az ötsebesség. Az autó a villanymotor forgásirányának megváltoztatásával tolatott, a fokozatok hátrafelé is működtek. Az akkukat Edison cége gyártotta.
A bejegyzés trackback címe:
https://4444k.blog.hu/api/trackback/id/tr3714446512
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.