18 férőhelyes babakocsi, Park Royal Kórház, London, 1925.
La Jamais Contente (Az örök elégedetlen) az első szárazföldi jármű, amely elérte a 100 km/h-s sebességet. A szárazföldi sebességi rekordot 1899. április 29-én érte el Camille Jenatzy, belga mérnök Acheres-ben, Franciaországban. Az autót egy villanymotor hajtotta és Michelin gumikon gurult.
Az első úttörő felvonulás. Moszkva, Szovjetunió, 1924. június.
Fókavadászok a St. Paul-szigeten, Alaszkában, 1890.
Büfé a vasútállomáson, Kosztroma, Oroszország, 1890.
Egy IBM System / 360 modell 85 szuperszámítógépen dolgozó programozó, USA, 1971. január 18.
Távíróoszlopok telepítése valahol Angliában, 1895 körül.
Elsősorban a légi felderítés számára elefántnak álcázott páncélautók Kelet-Indiában, 1943.
Walter Thornton az 1929. október 29-i tőzsdei összeomlásban csődbe ment befektető, 100 dollárért próbálja eladni az 1928-as Chrysler Imperial autóját.
Bányában dolgozó gyerek, West Virginia, 1908 szeptember.
Florida, 113 évvel ezelőtt
A földalatti metró első utasai New Yorkban, USA, 1904.
Egy műanyag szkafanderbe öltözött laboratóriumi asszisztens, 1949.
Las Vegas-i utca szürkületben, 1954.
Gesztenye árus, Baltimore, Maryland, 1905.
Miss America 1943 - Jean Barthel (középen)
Az SS Normandie óceánjáró New Yorkban, 1935.
Andrej Gromiko a Szovjetunió külügyminisztere gésákkal, első japán látogatásakor, Tokió, 1962.
Gólyalábaikon pihenő landes-iak. Napjainkban a délnyugat-franciaországi Landes de Gascogne természeti régió területének nagy részét erdő borítja – ez az ország legnagyobb erdősége. A 19. században azonban ez még korántsem volt így – a táj egészen más képet mutatott: a fenyőkkel sűrűn benőtt vidék helyén mocsár terült el, ameddig a szem ellátott. Az itt élő, igen szegény emberek – többségükben juhászok – évszázadokig igen különleges megoldást alkalmaztak a közlekedés megoldására a süppedős, egyenetlen terepen: gólyalábakon jártak.
Mária román királyné és a lánya, Ilona hercegnő a Pelișor kastélyban, 1914.