1.
Leonyid Gajdaj filmrendező a Halló, itt Iván cár! című film forgatásán, 1973.
2.
Groznij város központja (Csecsenföld fővárosa). 1995. január 27.
3.
Egy kisgyerek és egy imádnivaló jegesmedve bocs, Csukcsföld, 1975.
4.
Emeletes busz Moszkvában az '50-es években.
5.
Árvíz Moszkvában, 1908. április 11.
6.
Moszkva. 1908.
7.
Szergej Snurov zenész fiatal korában, 1987.
8.
Konsztantyin Ciolkovszkij orosz tudós, a modern rakétatechnika és űrkutatás elméleti megalapozója, Kaluga, 1932.
9.
Szovjet katonák Hitler földgömbje mellett, Berlin, 1945.
10.
Sophia Loren a Kreml-ben, 1965.
11.
Orosz földművesek egy M4 Sherman tankal szántanak, Cseljabinszki régió, 40-es évek vége.
12.
Egy pincéből kiszabadított orosz rabszolgák, miután egy német rendőr rájuk gyújtotta a pincét, Osnabruck, 1945. április 7.
13.
Gomba árusok a moszkvai Danilovsky piacon, 1959.
14.
Rémült rénszarvas figyeli a bombázó vadászgépeket, Kola-félsziget, Szovjetunió, 1941.
15.
Szovjet mobil fodrász, 60-as évek.
16.
Tüntetés az első McDonald's megnyitása ellen Szentpéterváron, 1996.
17.
Bor árusítás egy tartálykocsiból, Szovjetunió, 80-as évek.
18.
Lakásépítés Moszkvában 1963-ban. A Szovjetunióban szociális lakásprogramban tömegesen építettek ötszintes lakótelepi házakat Nyikita Hruscsov pártvezérsége idején (1953-1964). Ezeket a legfeljebb 50 éves élettartamúra tervezett, erősen elavult épületeket a moszkvaiak róla nevezték el „hruscsovkáknak”. A több mint 13 milliós orosz fővárosban 25 millió m2-re tehető a „hruscsovkák” lakásainak alapterülete, és kb. 1,6 millió ember él bennük.
19.
Meleg esküvő, Petrograd, 1921.
20.
1963 augusztus 21-én Leningrád közepén elnémult hajtóművekkel a Névára leszállt Tu–134-est húzzák ki a folyóból. A Tallin-Leningrád útvonalon repülő Tu-124-esnek leszállás előtt beragadt az orrfutóműve. A fedélzeti fejszével lyukat vágtak a padlóba, hogy hozzáférjenek a futóműhöz, de úgy sem sikerült kinyitni. Egy füves reptérre irányították a gépet, hogy ott szálljon hasra. Előtte ki akarták fogyasztani a kerózint, hogy minél kisebb legyen a tűzveszély. Sajnos a szintmérő műszerek sem voltak tökéletesek, ezért sikerült üresre repülni a tartályokat. Így már nem maradt más választás, mint a Névára letenni a gépet. Senki nem sérült meg, csak a víz kezdett ömleni az utastérbe - az imént vágott lyukon keresztül. Szerencsére egy teherhajó a közelben volt, az kihúzta a Tu-124-est a partközelbe.
21.
Az első Moskvich-408 autók a a Moszkovszkij Zavod Maliolitrazsnih Avtomobilej összeszerelő üzemében, Oroszország, 1966. december 12. A 408 és a 426 jelű modellek összeszerelését Belgiumban is végezték, ahol ezek Scaldia típusjelzéssel (Scaldia 1300 jelű modellként) kerültek forgalomba.
22.
Nyaralás a Fekete-tenger partján, Krím félsziget, 1963.
23.
A Leningrádi úttörők vegyi támadás ellen is felkészültek, 1937.
24.
Az első mobiltelefonhívás Oroszországban, 1991. szeptember 9. Anatolij Szobcsak szentpétervári polgármester hívja Amerikát.
25.
A Volga halászai, és a zsákmányuk, 1924.