Furcsa autók a múltból.
2020. március 03. írta: captain schuro

Furcsa autók a múltból.

1.
Két viktoriánus hölgy kocsikázni indul. 1900 körül. (Keystone / Getty Images)

 

2.
Indulás Derby városba, Anglia. 1911. június 2. (Topical Press Agency/Getty Images)

 

3.
Propelleres Autó a Brooklands versenypályán. 1911. május 1. (Hulton Archive/Getty Images)

 

4.
Úttisztító autó bemutatója a London Corporation képviselőivel az autóban, London, 1913. április 9. (Hulton Archive/Getty Images)

 

5.
Carden egyszemélyes jármű (kerékpár) az Egyesült Királyságban. 1916. (Hulton Archive/Getty Images)

 

6.
Mária brit királyné (1867–1953) és Mária brit királyi hercegnő (1897–1965) egy katonai lánctalpas autón. 1920 körül. (Hulton Archive/Getty Images)

 

7.
Az angol repülőgépgyártó, Sir Edwin Alliott Verdon Roe az általa kitalált Avro Mobile-t vezeti, Southamptonban, Anglia. 1924 június. (Kirby/Topical Press Agency)

 

8.
A Sillito's pékség autója. (Topical Press Agency/Getty Images)

 

9.
Dr. Manfred Curry orvos-kutató a találmánya a Curry-Landskiff mellett, az emberhajtású jármű, akár 35 mérföld / óra sebességet is képes volt elérni. 1925 körül. (General Photographic Agency/Getty Images)

 

10.
George McLaughlin által feltalált jármű, amelyet jégen és hóban való utazásra terveztek. 1926. (Topical Press Agency/Getty Images)

 

11.
Peugeot kétéltű autó a folyóparton. 1926. október. (Fox Photos/Getty Images)

 

12.
Gyümölcs szállító kocsi a londoni Covent Garden-ben. 1928. október. (Harold Clements/London Express/Getty Images)

 Képtalálatok a következőre: старинные машины

13.
Egy férfi teker egy emberhajtású járműben London nyugati végén. 1928. szeptember. (Crouch/Topical Press Agency/Getty Images)

 Képtalálatok a következőre: Autó

14.
Egy angol találmány, amelyet autóként, csónakként és repülőként lehet használni. 1928. február 27. (London Express/Getty Images)

 

15.
Egy házaspár, egy "Auto Red Bug" elektromos autóval. 1929. március 1. Az autót New Yorkban és New Jersey-ben gyártották. A 16 voltos akkumulátorral működő jármű 20 km / h sebességre volt képes, 1928-ig gyártották. (J. Gaiger/Topical Press Agency/Getty Images)

 

16.
Mr. A. Graham által készített háromkerekű autó, amely 112 km / h sebességre gyorsult! Érdemes megemlíteni azt is, hogy a karosszéria teljes egészében acéllemezből készült. 1929 április. (Fox Photos/Getty Images)

 

17.
Fagáz meghajtású autó Angliában a második világháború alatt. 1930 körül. (Hulton Archive/Getty Images)

 

18. Malin kapitány egy kétéltű Riley autóval. 1931. március 20. (A. Hudson/Topical Press Agency/Getty Images)

 

19.
Mr. A. Graham által készített háromkerekű autó. 1931. augusztus. (Fox Photos/Getty Images)

 

20.
M. Gerder, svájci mérnök egy monowheel kormánya mögött. 1931. szeptember 1. A kormány csupán kapaszkodásra szolgált, kanyarodni a súlypont áthelyezésével, esetleg a láb letételével lehetett. (Fox Photos/Getty Images)

 

21.
Dr. J.B. Hanson és a felesége bemutatják autójukat. 1931 körül. (Fox Photos/Getty Images)

 

22.
Háromkerekű BSA modell. 1933. november 24. (G. L. Davison/Hulton Archive/Getty Images)

 

23.
Mozgóbolt. 1930 körül. (Topical Press Agency/Getty Images)

 

24.
Járay Pál feltaláló, az aerodinamika úttörője által tervezett kisérleti gépkocsik Berlin utcáin (a Brandenburgi kapu a háttérben). Elképesztő áramvonalasságukkal évtizedekkel előzték meg korukat. 1935 körül. (Keystone / Getty Images).

 

25.
Az egy lóerős Rytecraft teherautó, amelyről úgy gondolták, hogy a világ legkisebb motoros teherautója a North Circular Roadon. 1935. január 22. (Reg Speller/Fox Photos/Getty Images)

 

26.
Vtomobil-tengeralattjáró, utazhatnak vele a szárazföldön és a víz alatt, 4 lóerős motorral rendelkezett. 1937. december 1. (Horace Abrahams/Fox Photos/Getty Images)

 

27.
A 2 Rolls-Royce hajtóműves Thunderbolt nevű jármű a Wolverhampton közelében lévő műhelyben amelyben a tervező és a versenyző George Eyston megpróbálja elérni a 400 km / h sebességet az Utah állam híres bonneville-i sós síkságán. 1937. (David Savill/Getty Images)

 

28.
Haditengerészeti toborozók utánfutos autóval a HMS Royal Arthur kiképző központban, korábban Butlin üdülőtábor, Skegness, Anglia. 1940. február 22. (Fox Photos/Getty Images)

 

29.
Gázhajtású taxik Londonban. A tetőre helyezett zsákokban lévő gázzal kb. 20-30 mérföldet tudtak megtenni. 1940. április 24. (Photo by A. J. OBrien/Fox Photos/Getty Images)

 

30.
Citroën Traction Avant camping-autó. 1950. (Hulton Archive/Getty Images)

 

31. Harley J. Earl, a General Motors tervezője a GM Le Sabre koncepció autó mellett. 1951. (Keystone/Getty Images)

 

32.
A Reliant Regal háromkerekű autó, amelyet a Reliant Engineering Co. gyártott, Tamworth, Staffordshire, a londoni Wasrls Court kerékpár- és motorkerékpár-show-n. 1952. november 14. (Ron Case / Keystone / Getty Images)

 

33.
Allard Clipper miniautó, amelyet a brit Allard Motor Company készített, 8 lóerős Villiers kéthengeres 346 cm3-es motorral. Az első műanyag karosszériás autó a világon. 1954 körül. (Express/Express/Getty Images)

 

34.
Robert Hannoyer által tervezett Reyonnah mikroautó. Ennek a francia gyártmányú mikroautónak egyik innovációjaként az első kerekeket be lehetett hajtani a kocsi alá, ha tulaj netán be akart hajtani egy sikátorba. 1955. (Serge Berton/Getty Images)

 

35.
Bond Minicar Mark C Deluxe Tourer háromkerekű kisautó bemutatója Londonban. 1955. november 4. (Folb/Topical Press Agency/Getty Images)

 

36.
Lakókocsi utánfutó. 1956. december. (Harry Kerr/BIPs)

 

37.
Az írországi 500 Motor Racing Club tagja Mr. J. L. M. Meikle, sugárhajtású versenyautójával. 1957. január 10. (MacMullan/Fox Photos)

 

38.
Simca Fulgur Concept autó. 1958. (Central Press/Getty Images)

 

39.
Fernando Ruiz Luciarte az általa készített és tervezett Oto-Pedal kormányánál, Párizs, 1958. július. (Karel Berg / BIP)

 

40.
Bill Woodhouse és Anthony Bullen mérnökök az általuk tervezett Tornado Typhoon Sports autó üvegszálas karosszériáját emelik a helyére. 1958. szeptember. (BIPS)

 

41.
Clive Talbot csónakból épített kétéltű kocsijában. Chiswick, London, 1959. szeptember. (June Lander/BIPs/Getty Images)

 

42.
Egy 1912-es Baker elektromos autó amelyet Dr. Charles Alexander Escoffery tetőre szerelt napelemmel módosított. 1960. augusztus 9. (Hulton Archive/Getty Images)

 

43.
John Moore-Brabazon brit pilóta az új Hover robogón, amelyet Charles Rhoades amerikai mérnök tervezett. A légpárnás járművet egy 250 cm3-es kéthengeres, kétütemű motor hajtotta. (Fox Photos/Getty Images)

 

44.
A Tay Salmon Rod Fishing horgászszezon hivatalos megnyitását követő napon Duncan McGregor 8 font lazacot fogott az Amphicar Model 770 kétéltű autójából. 1964. január 16. (Central Press/Getty Images) Az Amphicar Model 770 az 1961-es New York-i Autószalonon került bemutatásra. A járművet 1961 és 1965 között gyártották Nyugat-Németországban, Lübeckben és Borsigwaldéban, Berlinben. A terveket Hanns Trippel készítette, a Volkswagen Schwimmwagen alapjait is figyelembe véve, a gyártást pedig a Quandt Group végezte.

 

45.
Az Urbanina, a világ legkisebb működő autója, amelyet Marquis Piero Bargagli tervezett a parkolási krízis megoldására. 1964. december. (Franco Sestili / BIP / Getty Images)

 Képtalálatok a következőre: classic car

46.
Az Urbanina autó változatai. 1964. december. (Franco Sestili / BIP / Getty Images)

 

47.
Egy férfi ellenőrzi a miniatűr Scottish Aviation Scamp autó motrát. 1966. (Evening Standard/Getty Images)

 

48.
Quasar Khanh vietnami mérnök által tervezett Quasar-Unipower autó prototípusa. 1967. június 12. (Keystone / Getty Images)

 

49.
Thunderbirds televíziós sorozathoz készült 6x6-os Rolls-Royce, a rózsaszínűre festett FAB 1. A 6,4 méter hosszú autó építési költsége 2500 font (mostani árfolyamon számolva 911 ezer forint) volt 1964-ben. A 3 tonna súlyú monstrum fegyverekkel, többek között lézerágyúval volt felszerelve, a maximális sebessége 320 kilométer/óra, de a vízen is tudott közlekedni, mégpedig közel 100 km/ó-s tempóban. 1968. május 27. (Jim Gray/Keystone/Getty Images)

 

50.
A Bedford HA Roma Dormobile lakókocsi. 1969. november 11. (George W. Hales/Fox Photos/Getty Images)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://4444k.blog.hu/api/trackback/id/tr4615502534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása